De Spektaklers

"De Spektaklers" sünd de Theaterlüe von Heimatverein Asendörp. Wi sünd so um un bi 16 Lüe, man dat sünd nich allens Speeler, wi brukt ok veele Hölpers achter de Bühne.

Wi speelt bloß plattdütsche Stücke, meist 3-Akter. Bummelig Ene Oktober fangt wi an to öben, dormit wi denn Anfang Februar klor sünd to´n Uptrehen.

Mehr von us givt da op use Internetseite Spektaklers und up facebook.

Ansprechpartner Katrin Gieße 04253 909174

Theatersaison 2020

Leider mussten unsere letzten Aufführung aufgrund der aktuellen Corona-Krise abgesagt werden. Die Kartenrückgabe ist bis auf unbestimmte Zeit verschoben. Sobald sich die Situation entspannt, werden wir eine Lösung finden.

Die Bilder unserer Vorstellungen sind online http://de-spektaklers.de/bilder-2020/. Schaut mal vorbei!

Die Spektaklers auf Bildungsfahrt

An 10. August hebbt wi us den Planwogen von Heimatverein schnappt un hebbt us op`n Wech to`n Hof Claus no Holte mokt üm dor us Handicap in Buerngolf uptobessern. No de fierliche Öbergabe von de Siegesurkunden güng dat füdder to´n Kohstall von Hendrik Döhrmann no Brebber. Dor hebbt wi eene utgäbige Führung kregen un dröffen bin Mölken zu kieken.

So veele neeje Indrücke mokt hungrig. Dor hölpt bloß noch eens: Tohope Grillen und een Sambuca dorto!

Fotoalben der Spektaklers

Bildungsfahrt

20.08.2019

Copyright © Heimatverein Asendorf e.V.